Kancelaria oferuje wybraną przez Klienta i dogodną dla niego formę obsługi prawnej.
Formy prowadzenia obsługi prawnej mogą obejmować:
- porady i konsultacje prawne (informacje o przepisach prawnych, prawach i obowiązkach Klienta oraz wskazanie postępowania zgodnego z prawem);
- opinie i analizy prawne (informacje zawierające ocenę prawną przedstawionego przez Klienta problemu oraz wskazanie zagrożeń i najkorzystniejszych rozwiązań);
- przygotowanie na życzenie Klienta projektów i wzorów umów oraz weryfikacja lub modyfikacja przedstawionych projektów umów w interesie Klienta;
- zastępstwo prawne Klienta, w tym reprezentowanie go przed jego kontrahentami i udział w charakterze doradcy w negocjacjach handlowych;
- dochodzenie roszczeń Klienta lub obrony przed roszczeniami innych w drodze polubownej lub w ramach przymusu prawnego (wstępna weryfikacja każdej sprawy w celu oceny przysługujących Klientowi roszczeń oraz istniejących możliwości procesowych, czynności poprzedzające proces sądowy: prowadzenie rokowań ugodowych, zastępstwo procesowe w postępowaniu przed sądami wszystkich instancji oraz w postępowaniu egzekucyjnym);
- doradztwo szkoleniowe, w szczególności z zakresu instrumentów zabezpieczenia transakcji w obrocie gospodarczym.
Obsługa prawna prowadzona przez Kancelarię może być świadczona w drodze:
- spotkań w siedzibie Kancelarii, siedzibie Klienta lub innym uzgodnionym miejscu;
- konsultacji telefonicznych, za pośrednictwem faksu i poczty elektronicznej;
- zastępstwa prawnego oraz procesowego przed sądami i innymi organami orzekającymi.
Zasady rozliczeń
Kancelaria pobiera wynagrodzenie ryczałtowe oraz według stawek godzinowych. Zlecenia jednorazowe wyceniane są indywidualnie.